– Stale poszerzamy ofertę usług spedycyjnych, w związku z tym poszukujemy m.in. spedytorów morskich do biura w Gdyni – mówi Marcin Sikorski, dyrektor generalny Bollore Logistics Poland w rozmowie na temat rozwoju tej marki w Polsce i związanych z tym możliwościami budowania kariery, a także bogatych doświadczeniach firmy w branży onshore i offshore wind na świecie.
Nosta Logistik, operator spedycyjno-logistyczny działający w obszarze dostaw just-in-time, przyspiesza rozwój na polskim rynku i przedstawia najważniejsze kierunki rozwoju. Firma właśnie obchodzi 8-lecie swojej działalności w naszym kraju. Planuje rozwój transportów dla branży FMCG i retail, a także usług spedycji morskiej i lotniczej oraz rozbudowę i wzrost zatrudnienia w polskich oddziałach.
Fracht FWO Polska, operator logistyczny dla przemysłu, podsumował wyniki za ubiegły rok i przedstawił kluczowe kierunku rozwoju, w tym zwiększenie zatrudnienia i rozbudowę oddziałów.
Fracht FWO Polska, wiodący operator logistyczny dla przemysłu, umacnia swoją pozycję na polskim rynku usług logistycznych. W związku z dynamicznym rozwojem, firma zwiększa zatrudnienie i rozbudowuje zespół spedytorów oraz menedżerów. Fracht FWO planuje też rozszerzenie oferty usług dla klientów, szczególnie w obszarze spedycji drogowej.
Ponad miliard euro przychodów rocznie, budowa korytarza logistycznego północ-południe, rozwój portów i transportu, głównie kolejowego, oraz rozwój spedycji – takie założenia na najbliższe kilka lat stawia sobie zarząd OT Logistics.
Wszczęto postępowanie w sprawie wydania DŚU dla budowy zakładu produkcji łopat do turbin wiatrowych firmy Vestas
Michał Dąbrowski prezesem Agencji Rozwoju Przemysłu
Kolejna wizyta ITS Luigi Rizzo w Porcie Gdynia. Włoska fregata chroni polskie wybrzeże
Od maja 2028 roku w Australii będzie obowiązywał zakaz eksportu żywych owiec drogą morską
Jakub Jaworowski nowym Ministrem Aktywów Państwowych
Baltic Power rozmawia z rybakami z polskiego wybrzeża